منابع

مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

پیش از این نیز مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت دانشجویان تا تاریخ ۱۰ بهمن تمدید شده بود که به دلیلی مشکلات بسیار زیادی که دانشجویان داشتند این زمان از تاریخ ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ تمدید گردید.

مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم :

مهلت ثبت درخواست : از ۲۳ بهمن لغایت ۲۴ بهمن ماه ۹۵

نکته مهم ۱ : مهمان موقت از طریق سیستم گلستان قابل ثبت می باشد و برای مهمان دائم حتما باید به مرکز خود مراجعه حضوری داشته باشید و به صورت کتبی درخواست مهمان دائم دهید.

در روش غیر حضوری برای ثبت مهمان موقت با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و با ورود به پنل کاربری خود از مسیر زیر نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنید :

آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> تقاضای انتقال و مهمان -> تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی

تذکر مهم ۱ : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال دوم ۹۶-۹۵ را نخواهید داشت.

پس بهتر است پس از ثبت درخواست مهمان در سیستم گلستان ابتدا از مبدا بخواهید در سیستم درخواست شما را بررسی کند و اگر موافقت شد از مقصد بخواهید درخواست مهمان شما را بررسی کند.

نکته مهم ۲ : دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند از امکان مهمان شدن استفاده کنند به شرط آنکه مرکز مقصد مقطع – رشته و گرایش شما را داشته باشد.

افزایش شهریه دانشجویان مهمان : دانشجویان پیام نور توجه داشته باشند در صورتی که اقدام به درخواست مهمان کنند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :


امتیاز : 5.00 از 5 ( 1 نفر )

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید