khabar2

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تصویب کلیات آیین نامه فعالیت های علمی در جلسه شورای آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: کلیات این آیین نامه تصویب شده  که پس از اعمال نظرات اعضا توسط  کمیته ۴ نفره، برای تصویب نهایی به شورای دانشگاه ارسال می شود.

دکتر خانیکی همچنین با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در جلسه شورای آموزشی گفت: در صورت تایید شورای دانشگاه، از نیمسال آتی امتحان میان ترم با ۶ نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با ۱۴ نمره از دوسوم باقیمانده برگزار خواهد شد.

وی با عنوان اینکه ۵۳ دوره آموزشی مهارت های تکمیلی ویژه دانشجویان دانشگاه به تصویب رسیده است، گفت: دانشجویان با گذراندن این دوره های آموزشی مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار کسب می کنند.

وی در پایان افزود: به منظور ساماندهی مدرسین مدعو در سطح کشور، کمیته ای جهت سیاستگذاری و نحوه انجام کار تشکیل شد.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. saeedpezhman می‌گه:

    سلام میخاستم بپرسم که نمره نهایی درس کاربرد کامپیوتر چطور ثبت میشه ؟!ممنون

  2. moein42 می‌گه:

    با سلام من میخواستم بدونم میشه از پیشخوان خدمت سایت گلستان درسی رو به صورت مطالعه ازاد برداشت و در اون صورت شهریه اون درسم نصف میشه؟با تشکر

  3. tasnim می‌گه:

    اگه اینجوری بشه که خیلی خوبه!!!!!!!!البته اگه بشه!

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید