entekhab-vahed

براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور آورده شده است ، تاریخ انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان ۹۵ دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در تیرماه در نظرگرفته شده است.

مهلت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان ۹۵ از ۵ تیرماه تا ۵ مردادماه ۹۵ در سیستم گلستان پیام نور قابل اخذ و انجام می باشد.

شرایط و ضوابط اخذ معرفی به استاد :

در صورتیکه دانشجو دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) برای فراغت از تحصیل ، فقط و تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشد می تواند آن دو درس را بصورت معرفی به استاد بگذراند. (باید تمام نمرات دروس دیگر تایید شده باشد و فقط حداکثر ۲ درس نظری بدون نمره داشته باشد)

و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد اعم از شیوه آموزشی و شیوه پژوهشی برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از؛ دروس باقیمانده سر فصل دوره، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد (بجز دروس روش تحقیق و سمینار) می تواند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند.دانشجوی شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه مجاز به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد می باشد.


امتیاز : 2.67 از 5 ( 3 نفر )

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. بهاره می‌گه:

    سلام. درصورتیکه ترم آخر دو درس نظری به همراه یک واحد کارآموزی مونده باشه، میشه معرفی به استاد گرفت؟

  2. ali می‌گه:

    با سلام
    فرقش با ترم تابستان چیه؟خب این دو درس نظری رو مگه نمیشه تو ترم تابستون گذروند؟؟؟

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید