etelaeie

اگر به لیست ارائه دروس جدید رشته خود در دانشگاه پیام نور مراجعه کنید ،تغییرات دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ را مشاهده خواهید کرد که به جای دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ در دانشگاه پیام نور ، دروس جدیدی جایگزین شده اند.

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور می‌رساند بر اساس جلسه ۸۴۲ مورخ ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۲ شورای عالی برنامه‌ریزی آموزش عالی، دروس ، سرفصل و تعداد واحدهای دروس تربیت‌ بدنی عمومی تغییر یافته است که تغییرات دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ بر اساس موارد زیر می باشد:

۱- درس تربیت بدنی و ورزش ۱ جایگزین دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ شده است .

۲- درس تربیت بدنی ویژه و درس ورزش ویژه برای دانشجویانی است که به هر دلیل پزشکی قادر به شرکت در کلاس های معمول تربیت بدنی و ورزش ۱ نمی باشند.

نکته : دانشجویانی که واحد تربیت بدنی ویژه و ورزش ویژه را انتخاب می کنند ، بایستی به نکات زیر توجه و طبق آن اقدام نمایند :

      – مراجعه به پزشک متخصص مربوط ، برای اخذ گواهی پزشکی

      – مراجعه به پزشک معتمد دانشگاه برای تأیید گواهی

      – ارایه مدارک تأیید شده به مدرس درس در ساعت و روز مقرر کلاس ، حداکثر تا یک روز قبل از زمان حذف و اضافه

۳- ارزشیابی عملی بر اساس توانایی و وضعیت سلامتی دانشجو و میزان پیشرفت او انجام می شود.

نکـــــــات مهـــــــــم در تغییرات دروس تربیت بدنی عمومی ۱ و ۲ :

۱ – یادآور می‌شود آن دسته از دانشجویانی که درس (تربیت‌بدنی ۱) را گذرانده‌اند ولی (تربیت‌بدنی ۲) را نگذرانده‌اند، می‌بایست درس (ورزش ۱) رابه جای (تربیت‌بدنی ۲) انتخاب نمایند.

۲ – آن دسته از دانشجویانی که دروس تربیت بدنی ۱ و ۲ را گذرانده اند ، احتیاجی به اخذ دروس جدید جایگزین شده ندارند.

۲ – درس تربیت بدنی ویژه و درس ورزش ویژه برای دانشجویانی است که دارای شرایط خاص هستند و این درس نیز جایگزین تربیت بدنی ۱ و ۲ شده است.

۳ – دانشجوی شرایط خاص، دانشجویی است که در زمان انتخاب واحد دارای شرایطی از قبیل: معلولیت حسی و جسمی، بیماری های خاص مانند فشار خون بالا،آسم، دیابت، سرطان،پیوند عضو، کمردرد، بارداری، مشکلات قلبی- عروقی وبیماری هایی از این نوع و با تایید پزشک معتمد دانشگاه باشد.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. صبا می‌گه:

    ممنون از اطلاع رسانیتون

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید