ziyafat

دستورالعمل نحوه ثبت نام و برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی ترم تابستان سال ۹۴ دانشگاه پیام نور از طرف نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور اعلام شد.

بر اساس این دستورالعمل دانشجویان هر استان در سایت نهاد رهبری استان خود ثبت نام و پس از گذراندن کلاسهای معارف اسلامی و ارائه گواهینامه کاربر ارشد نمرات را اعمال کند.

نکات مهم برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی ترم تابستان ۹۴ پیام نور را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید .

۱ – این طرح در مراکز استانی که دفتر نمایندگی مقطا معظم رهبری فعال می باشد قابل اجراست و دانشجویان سایر استانها به شرط وجود ظرفیت می توانند در استان های مجری مهمان شوند.

۲ – دانشجویانی که قبلا دو دوره در این طرح شرکت نموده اند مجاز به شرکت مجدد نبوده و در صورت شرکت در طرح دروس انها قابل معادل سازی نمی باشد.

۳ – دروس گذرانده شده در این طرح معادل ۴ واحد دانشگاهی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاه بوده (از دروس معارفی که دانشجو هنوز نگذرانده است) که پس از اخذ گواهی پایان دوره از طرف نهاد استان ، معادلسازی شده و توسط کاربر ارشد ، نمرات در سامانه گلستان ثبت می شود.

۴ – چهار واحد گذرانده شده در طرح مذکور در واحد های دوره تابستان ۹۴-۹۳ ثبت می شود (اصلاح نمره و درس).

۵ – حداکثر واحد دانشجو در دوره تابستانی با احتساب طرح ضیافت اندیشه ۸ واحد خواهد بود.

۶ – دانشجویان متقاضی باید جهت ثبت نام در طرح ضیافت با دفاتر نهاد استانی دانشگاه مراجعه نموده و با در سایت نهاد مربوطه ثبت نام نمایند.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید