imagesCAL8QBBA

چگونگی ثبت نمرات دروس نظری و عملی دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد.

براساس بخشنامه جدیدی که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور آن را ابلاغ کرده است ، چگونگی ثبت نمرات دروس نظری و عملی به شرح زیر می باشد:

الف : در صورتیکه درس صرفا عملی باشد و دانشجو در آزمون شرکت ننماید ، غیبت موجه ثبت شود.

ب : در صورتیکه درس دارای واحد نظری – عملی باشد و دانشجو در آزمون نظری یا عملی شرکت ننماید :

۱- عدم شرکت دانشجو در آزمون نظری به منزله غیبت در کل آزمون درس می باشد و مطابق بند الف اقدام شود.

۲- عدم شرکت در آزمون عملی و یا عدم ارائه کار عملی توسط دانشجو در موعد مقرر منجر به ثبت نمره صفر در بخش عملی می شود و نمره نهایی دانشجو از حاصل جمع نمره تئوری با عملی تقسیم بر ۲ می باشد.

لازم به ذکر است تاکید شود پس از ثبت نمره (درج غیبت و یا نمره صفر تفاوتی ندارد) نمره دانشجو به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و مراکز از ارسال نامه در این خصوص جدا خودداری نمایند.

توجه : در صورت غیبت و یا حذف اضطراری در هر یک از دروس نیمسال ها ، شهریه دروس مورد نظر می سوزد و به هیچ عنوان استرداد نمی شود.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. مینا می‌گه:

    سلام من یه سوالی در ارتباط با نحوه محاسبه نمره دروس عملی نظری دارم مطلب در ارتباط با نحوه محاسبه نمره این درس هارو تو سایتتون خوندم ولی یه چیزی بازم برام مبهمه!! ببینید استاد درس نقشه صنعتی ما میگه درس شما دو واحدی یه واحد عملی داره یه واحد تئوری.حداقل نمره عملیتون باید۱۰ باشه واگر۱۰ به بالا نشید مثلابشید۹٫۷۵ اگر نمره امتحان دی ماه که از۱۴ نمره هست بشید۱۴ با ۶نمره کلاسی بشید۲۰ بازهم این درسو میافتید !!چون نمره عملیتونو شدید۹٫۷۵!! یعنی چی؟؟ تروخدا جواب بدید

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید