push_icons

براساس تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه پیام نور تاریخ شروع حذف و اضافه نیمسال دوم از ۱۲ مهرماه ۹۵ آغاز خواهد شد.

حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه پیام نور از ۱۲ مهرماه ۹۵ آغاز و تا ۱۹ مهرماه ۹۵ از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

حذف کردن و اضافه کردن دروس در حذف و اضافه بدون محدودیت می باشد

دانشجویانی که انتخاب واحد نکرده اند در حذف و اضافه قادر به انتخاب واحد خواهند بود

 

دقت داشته باشید – مابه التفاوت شهریه پرداختی شما در حذف و اضافه (در صورت واریز شهریه) :

۱- اگر شهریه شما در حذف و اضافه بیشتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است باید ما به التفاوت آن را در بانک صادارت از طریق فیش بانکی موجود در سایت انتخاب واحد گلستان پرداخت نمایید.

۲- اگر شهریه شما در حذف و اضافه کمتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است مابه التفاوت آن درحساب شما ذخیره می شود و از شهریه ترم بعد شما کسر می شود.

نکــــــــــــات مهــــــــــــم :

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم ۹۵-۹۴ می باشد.

* امکان ثبت نام ، انتخاب واحد – حذف و اضافه برای تمام دانشجویان میسر و فعال می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* پرداخت شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد برای کلیه دانشجویان الزامی می باشد و تا زمانی که شهریه ثابت ترم جدید و بدهی قبلی شهریه خود را در سیستم گلستان پرداخت نکنید امکان انتخاب واحد را نخواهید داشت .

* برنامه کلاسی معمولا در گزارش انتخاب واحد یا همان گزارش ۱۰۱ یا در سایت مرکز خودتان یا در سایت سهبا sahba.pnu.ac.ir قرار میگیرد . در هر صورت اینکه برنامه کلاسی مرکز شما کی و کجا منتشر می شود را باید از دانشگاه خود سوال کنید.

*زمان امتحانات نیمسال دوم از ۴ دی ماه تا ۲۷ دی ماه ۹۵ می باشد

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید