برنامه امتحانات ترم تابستان

برنامه امتحانات تابستان ۱۳۹۶ پیام نور  به صورت کاملا” اختصاصی از طریق سایت پرتال تخصصی مهندسی صنایع برای شما دانشجویان گرامی تهیه شده است.

تذکر مهم : برنامه امتحانات تابستان ۱۳۹۶ پیام نور طبق آخرین تغییرات ( ۱ تیر ماه ۱۳۹۶) بروز شده است.

تذکر ۱ : توجه کنید ملاک طراحی سوالات آزمون ها بر اساس لیست منابع می باشد و تستی یا تشریحی درج شدن سوالات در این برنامه امتحانات پیام نور ملاک نمی باشد.

تذکر ۲ : با توجه به منتشر نشدن رسمی برنامه امتحانات تابستان ۱۳۹۶ پیام نور توسط دانشگاه ، پرتال تخصصی مهندسی صنایع :: IEPNU.COM مسئولیتی در قبال برنامه انتشار یافته در این پایگاه بر عهده نمی گیرد.

بنابراین این برنامه غیر رسمی می باشد و ممکن است در زمان امتحانات برنامه دچار تغییراتی شود. دانشجویان برای اطلاع از برنامه امتحانات خود به سیستم گلستان پیام نور گزارش ۴۲۸ مراجعه کنند .

download

میثم نادری
درباره نویسنده : میثم نادری

بزرگترین افتخارم در زندگی راه اندازی این پرتال برای کمک به دانشجویان و اساتید گرامی بوده است و چه کاری بزرگتر از خدمت به خلق خدا . . . امیدوارم با همکاری دوست عزیزم مهندس محمد بخشی و همچنین شما کاربران گرامی ، بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای ارتقای سطح علمی مهندسین صنایع کشور برداریم . با ارائه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ، ما را در دسترسی به اهداف پرتال که همان جلب رضایت شما کاربران گرامی است ، یاری نمایید.

  1. نام : می‌گه:

    همیشه موفق و پاینده باشید Smile Big Smile

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید