برنامه امتحانات ترم تابستان

 دستورالعمل ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان ۹۸ پیام نور به شرح ذیل اعلام می گردد:

نکات مهم ثبت نام ترم تابستان ۹۸ دانشگاه پیام نور:

۱- در خواست مهمان شدن دانشجو و تایید آن توسط مرکز / واحد مبداء و مقصد از تاریخ ۱۱ تیرماه ۹۸ لغایت ۱۷ تیرماه ۹۸

۲- دانشجویان مراکز/ واحدهایی که مجری آزمون‌های نیمسال تابستان نیستند داخل استان خود اختیار دارند (بدون احتساب ضریب افزایش مهمانی در شهریه متغیر) نسبت به ارائه درخواست مهمانی خود اقدام نمایند.

۳- دانشجویانی که مایل به اخذ همزمان دروس دارای تاریخ و بدون تاریخ امتحان می‌باشند صرفاً می‌توانند در مراکز/ واحدهای مجری انتخاب واحد نموده و در صورت نیاز درخواست مهمانی خود را ارائه نمایند.

۴- انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸ لغایت ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی و مطابق برنامه زمان بندی شده انجام می پذیرد.

۵- دروس قابل ارائه و قابل اخذ در تابستان ۹۸ حداکثر ۸ واحد درسی می باشد.

۶ رعایت پیش نیاز دروس الزامی می باشد.

۷- حذف و اضافه در ترم تابستان ۹۸ پیام نور امکانپذیر نمی باشد.

۸- تاریخ دریافت کارت آزمون ۲۴ مردادماه ۹۸ لغایت ۴ شهریورماه ۹۸ از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد .

۹- برگزاری امتحانات از تاریخ ۲۶ مردادماه ۹۸ لغایت ۴ شهریورماه ۹۸ می باشد و آزمونها در چهار نوبت با ساعتهای ۸ تا ۱۰ ، ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ، ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

۱۰- دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور می باشند (به استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس مورد نظر را از طریق پیشخوان خدمت و در بخش اخذ درس مطالعه آزاد توسط دانشجو در سامانه آموزشی گلستان (در زمانبندی ۱۶ تیرماه لغایت ۱۴ مردادماه ۹۸) درخواست نمایند.

۱۱- ترم تابستان فاقد معدل می باشد. نمرات ترم تابستان فقط در معدل کل دانشجو محاسبه می شود و هیچ ربطی به معدل نیمسال دوم ۹۸-۹۷ و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۹-۹۸ ندارد.

۱۲- ترم تابستان جز سنوات تحصیلی دانشجو محاسبه نمی شود.

۱۳- ثبت نام و انتخاب واحد در ترم تابستان کاملا اختیاری می باشد و هیچ الزامی به ثبت نام در ترم تابستان ۹۸ پیام نور نیست.

۱۴- شهریه ثابت و متغییر در ترم تابستان به صورت نصف می باشد. اگر شهریه ثابت ترم تابستان را پرداخت کنید ولی انتخاب واحد نکنید این پول واریزی از شهریه ترم بعد شما کم می شود اما اگر انتخاب واحد کردید ولی در امتحانات شرکت نکردید شامل نه تنها شهریه ثابت را از دست می دهید بلکه شهریه متغیر واحدها را نیز مجبور به پرداخت هستید

۱۵- در ترم تابستان ۹۸ دانشگاه پیام نور، تمامی مراکز مجری ارائه ترم تابستان نیستند. 

 

برچسب ها :


( بدون امتیاز )

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید