images

پیش از این دانشجویانی که از نیمسال اول ۹۳-۹۲ و بعد از آن دروس عملی را اخذ می کردند، مطابق تبصره ۳ ماده ۱۶ آیین نامه جدید آموزشی ، برای ارائه دروس عملی به مدرس مربوطه حداکثر تا پایان نیمسال اخذ   ( ۲۰ روز پس از پایان امتحانات همان نیمسال ) فرصت داشتند و در صورت عدم ارائه کار عملی در پایان نیمسال اخذ آن ، نمره ای برای دانشجویان ثبت نمی شد و دانشجو موظف بود در نیمسال های بعدی با پرداخت شهریه دروس مربوطه را مجددا اخذ نماید.

با بخشنامه ی جدیدی که از سوی محمدعلی کریمی ، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور به مراکز و واحدهای پیام نور ابلاغ شده است ، این زمان از یک نیمسال تحصیلی به دو نیمسال تحصیلی افزایش پیدا کرد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت ۲ نیمسال برای زمان تحویل قابل تمدید نمی باشد و دانشجویان طبق تقویم آموزشی دانشگاه باید واحدهای عملی کارآموزی ، کارگاهی و پروژه خود را به اساتید تحویل دهند و اساتید نیز حق افزایش زمان بیشتر را ندارند.

و همچنین اعلام شده است که نمرات وارد شده قابل تغییر نمی باشند و به هیچ عنوان اساتید نمی توانند بعد از زمان مورد نظر نمره ای از دانشجویان را در سیستم ثبت نمایند .

همچنین از این پس در صورت غیبت در دروس عملی یا عدم ثبت نمره توسط استاد ، برای دانشجو نمره صفر محاسبه می شود .

دانشجویان عزیز دقت داشته باشید که اگر نمره ای از واحدهای عملی کارآموزی ، کارگاهی و پروژه در سیستم ثبت نشود به منزله غیبت محسوب می شود و برای دانشجو نمره صفر لحاظ می شود. در بخشنامه مجددا به عدم تغییر نمره ثبت شده ، غیبت ، صفر و … در سیستم توسط اساتید تاکید شده است و نیز از مراکز درخواست شده که در این رابطه به هیچ عنوان اقدام به ارسال نامه نفرمایند.

 

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. زهرا می‌گه:

    سلام،طاعاتتون قبولببخشید فرم های کارآموزی فقط همون ۳صفحه ای اس که هفته هارو جدا کرده؟ همونو باید ببریم دانشگاه یا فرمای دیگه ای ام هست؟

  2. حسین حسینی زرمهری می‌گه:

    سلام
    خوبی ؟؟؟
    آمدم خبر درس عملی رو بگذارم که گذاشته بودی
    چه خبر ؟؟؟

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید