منابع

پیرو بخشنامه شماره ۴۲۹۷/۳/د مورخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ – درخصوص سوالات مکرر آن استان و نحوه اجرای بند های ۱ و ۵ بخشنامه مذکور، به اطلاع می رساند:

۱- دانشجویانی که با رعایت تبصره ماده ۸ آئین نامه وزارتی، مجاز به گذراندن بخش نظری ( دروس عملی – نظری ) به صورت معرفی به استاد می باشند نیز می توانند از مفاد مندرج در بخشنامه شماره ۶۴۱۴۷/۳/۳/د مورخ ۳۰ بهمن ۹۱ مبنی برگذراندن دو عنوان درسی به صورت معرفی به استاد استفاده نمایند و این دو مقوله هیچ تداخلی با هم ندارند.

۲- درخصوص بند ۵ منظور از دانشجویان شاغل به تحصیل، دانشجویانی هستند که در نیمسال جاری (نیمسال دوم ۹۴-۹۳) انتخاب واحد نموده و حداقل برای یک درس از دروس انتخابی درکارنامه آنان نمره درس ، ثبت قطعی شده باشد. (دانشجویانی که در نیمسال جاری تکدرس گذرانده اند و تاریخ ثبت نمره قبل از ابلاغ بخشنامه است نیز مشمول این بند می شوند).

۳- دانشجویانی که پس از وقفه تحصیلی، دروس باقیمانده سرفصل و درس حفظ جزء ۳۰ قرآن را نگذرانده اند ، مجاز به استفاده از بخشنامه مذکور با رعایت سنوات مجاز تحصیل می باشند. وقفه تحصیلی به صورت مرخصی با احتساب در سنوات می شود. ضمناً تاریخ فراغت ازتحصیل دانشجو، روزی است که آخرین نمره قطعی دانشجو در سیستم آموزشی ثبت شود.

لازم به ذکر است دانشجویانی که هرگونه گواهی پایان تحصیلات و یا مدرک تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تا پایان نیمسال اول ۹۴-۹۳ دریافت نموده اند و یا انصراف داده اند مشمول این بخشنامه نمی باشند.

 
 
 
محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید