entekhab-vahed

 

زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیم سال اول ۹۶-۹۵ پیام نور:
بر این اساس ثبت نام و انتخاب واحد نیم سال اول ۹۶-۹۵ دانشگاه پیام نور از ۱۳ شهریورماه ۹۵ آغاز و تا ۲۵ شهریورماه ۹۵ در سایت گلستان دانشگاه پیام نور ادامه خواهد داشت.

هر دانشجو در زمان مشخص به خود امکان انتخاب واحد خواهد داشت یعنی ممکن است برخی از دانشجویان در روزهای اول نوبت انتخاب واحد آنها باشد و برخی در روزهای بعد از شروع انتخاب واحد مهلت داشته باشند تا انتخاب واحد کنند.

زمان درخواست و ثبت مهمان موقت و مهمان دائم:

مهلت ارائه درخواست مهمان موقت یا دائم شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از ۱ شهریورماه تا ۱۵ شهریورماه ۹۵ امکان پذیر می باشد.

شروع کلاس ها:
شروع تشکیل کلاس های نیمسال اول ۹۶-۹۵ پیام نور از تاریخ ۲۷ شهریورماه می باشد که ممکن است در برخی مراکز این تاریخ متفاوت باشد. و برای ورودی های جدید نیز بعد از ثبت نام قطعی آنها انجام می شود.

زمان درخواست و ثبت تغییر رشته:
مهلت ارائه درخواست تغییر رشته و تایید توسط مراکز برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از ۱ شهریورماه تا ۱۵ شهریورماه ۹۵ امکان پذیر می باشد.

حذف و اضافه:
حذف و اضافه در نیمسال اول ۹۶-۹۵ دانشگاه پیام نور از ۱۲ مهرماه لغایت ۱۹ مهرماه ۹۵ از طریق سیستم گلستان پیام نور امکان پذیر می باشد.

ثبت نام حضوری ورودی های جدید:
ثبت نام حضوری ورودی های جدید کارشناسی پذیرش مهرماه ۹۵ پیام نور توسط مرکزقبولی شما اعلام خواهد شد و باید از سایت مرکز قبولی خود پیگیری کنید و زمان انتخاب واحد ورودی های جدید نیز در بازه زمانی ۳۱ شهریورماه لغایت ۶ مهرماه ۱۳۹۵ از طریق سیستم گلستان پیام نور انجام خواهد شد.

تاریخ امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۶-۹۵:
تاریخ امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۶-۹۵ دانشگاه پیام نور طبق تقویم آموزشی دانشگاه از ۴ دی ماه آغاز و تا ۲۷ دی ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. Hossein می‌گه:

    سلام.خسته نباشد.
    بنده امروز متوجه شدم که مهندسی صنایع قبول شدم.
    میخاستم اگه امکانش هست یه راهنمایی کنین که واقعا میشه به صورت خودخوان این رشته رو سپری کرد؟و اینکه نحوه ب ثبت نام و انتخاب واحد چه جوریاست؟
    چه درسایی سخت تره که متعادل کنیم درسای یک ترمو؟
    ببخشید که طولانی شد.ممنون.

  2. حسین می‌گه:

    سلام آقای بخشی و آقای نادری خسته نباشید. ای کاش راجع به انتخاب واحد و انتخاب دروس اختیاری هم بهمون مشورت میدادید. اگه میشه تا قبل حذف و اضافه در مورد سختی و آسونی و حفظی و فرمولی و حجم کتاب و نوع خوندن درسها هم توضیح بدید برامون. ممنون

  3. فرناز می‌گه:

    امکان تمدید انتخاب واحد هست؟؟

  4. هادی می‌گه:

    سلام ۲۵واحد دارم الان هم ترم ۱۱ می خوام ثبت نام کنم میتونم ۲۵ واحد کامل در این ترم بگیرم

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید