834fa05e4729fc83f7c47d7d939d2ae6

Spss یک تجزیه کننده جامع و انعطاف پذیر آماری و یک سیستم مدیریت داده است. Spss می تواند داده ها را تقریباً از همه انواع فایل ها بگیرد و از آنها در تولید گزارش های جدول بندی شده ،نقشه ها ،نقشه پخش/ توزیع و روند/ توسعه ،آمارهای توصیفی و تجزیه و تحلیل آماری جریان پیچیده و رفتار مرکب داده ها … استفاده کند.

Spss در پلت فرمهای مختلفی چون سیستم های : Windows-Mancintash-Unix … قابل اجراست . نسخه ویندوز Spss، تمامی قابلیت های قالب اصلی برنامه Spss را برای محیط کامپیوترهای شخصی بوجود میآورد . Spss شما را برای اجرای بسیاری از تجزیه و تحلیلها در کامپیوتر شخصی خود که پیشتر در ماشین های بسیار بزرگتر میسر بودند ،قادر میسازد . علاقمندان می توانند با مطالعه این جزوه با Spss 13 بیشتر آشنا شوند.

جزوه آموزش مقدماتی Spss 13 به صورت تصویری

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. مجید باقری می‌گه:

    ممنون – خدا شما را حفظ کند.

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید