etelaeie

چند وقتی هست گزارش جدید و مسیر جدیدی در سیستم گلستان پیام نور فعال شده است با نام [ پیشخوان خدمت ] که امکان جدیدی از سوی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان می باشد.

سامانه پیشخوان خدمت در سیستم گلستان به منظور دسترسی آسان دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت انجام امور آموزشی خود به دور از مراحل سخت اداری و در راستای سیاست راهبردی دانشگاه برای ارتقای سطح رضایتمندی دانشجویان راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، از ترم تابستان سال ۹۴ ، درخواست های تکدرس و معرفی به استاد دانشجویان از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان ثبت خواهد شد.

دانشجویانی که شرایط تکدرس و معرفی به استاد دارند می توانند در بازه زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ، با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور و مسیر پیشخوان خدمت ، درخواست تکدرس و معرفی به استاد خود را ثبت نمایند.

دقت کنید : مسیر پیشخوان خدمت در زمان تعیین شده برای معرفی به استاد در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور فعال خواهد شد.

مسیر و گزارش پیشخوان خدمت فقط برای افرادی فعال می باشد که بدهی شهریه نداشته باشند و بدهی شهریه انها صفر باشد. در این صورت این منو برای انها نیز فعال خواهد شد.

انتظار می رود با حمایت روسای استانی و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور ، گام به گام با استفاده از سامانه پیشخوان خدمت ، کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام نور را از طریق این سامانه ارائه شود.

محمد بخشی
درباره نویسنده : محمد بخشی

محمد بخشی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور. هدف از ایجاد این سایت ارتقاء سطح اطلاعات دانشجویان عزیز، دسترسی سریعتر به نمونه سوالات ادوار گذشته ، جزوات و ... رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور می باشد که امیدوارم در کنار دوست عزیزم آقای مهندس نادری توانسته باشیم به این اهداف دست یابیم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دانشجویان محترم.

  1. moein42 می‌گه:

    با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از سایت خیلی خوبتون .میخواستم بدونم معرفی به استاد یعنی چی همون خودخوان میشه؟بعد اگه من بخوام درسی رو از همون اول انتخاب واحد خودخوان بردارم باید چیکار کنم؟میشه از همین پیشخوان خدمت سایت خودخوانش کرد؟راسته میگن اگه از اول ترم درسو خودخوان برداری شهریه ش مثل شهریه ی تابستون نصف میشه؟ممنون میشم جوابمو بدین.بازم از سایت خیلی خوبتون کمال تشکر و قدردانی رو دارم

  2. sanaz1993 می‌گه:

    با سلام،من ترم آخر هستم،و فقط دو واحد درسم مونده،امکانش هست که تابستون معرفی به استاد بگیرم؟؟؟

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید